2017年2月4日星期六

元荃古道~深井

今日行元荃古道, 沒有退出路, 要行就要四小時.
我哋呢d廢柴行咗足足五粒鐘有多, 命都無呀.
頭段一直上梯級, 唔算好辛苦, 腰痛的人最怕係落唔係上.
有一民居有放養唐狗五六隻, 吠得好利害, 但唔算好惡.
帶狗的朋友最好睇實d, 過了民居村屋就可以放繩.
一直上石龍拱大草地這一段好靚, 全個荃灣西的海景, 由如心廣場至深井麗都盡收眼底. 360度景色十分遼闊.
駕車人士可以考慮把車泊在下花山().
不過到了深井就要搭的士回去攞車.
不過個人覺得過了石龍拱後, 景色已沒有驚喜. 尤其我哋平時多行大欖郊野公園, 清快塘至深井這一段可以放棄, 即係去到石龍拱回程, 不過如果第一次行元荃古道, 點都要完成佢.
我相信好快我哋會再去, 因為馬莎跑得好開心.
元荃古道~深井
慢行者約需五小時完成
我哋12:30pm起步
元荃古道入口在港安醫院對面 
好易找, 道路也平整得好好
一直是石級, 要有心理預備拉下筋才起步
此段路暫時不見放養或浪浪, 之後有民居有五六隻放養, 帶狗家長要留意
 終於上到下花山村入口, 駕駛人士可以把車泊在這裡起步, 
但不知有沒有人扑玻璃


不久已見好開揚的荃灣海景
指示好清晰, 不怕走錯路

這是放養唐狗, 同門有五六隻, 對馬莎吠得好利害
這個最頑皮, 一直跟住我們. 
沒有撲咬
小心抱起細狗
大狗就必要上繩戒備
但不用太擔心
小時候常見的小花
一直有民居, 但不再見放養或浪浪
愈上景色便愈遼闊
荃灣西地標如心廣場
麗城花園和對岸青衣盡收眼底
 繼續上路
 青衣橋

 上面便是石龍拱草坪





大草地是小狗的最愛

 過了石龍拱, 向田夫仔進發. 
即是深井方向 ~~ 大欖郊野公園

 遇到孤獨的馬騮
 由此處到深井, 還要行2小時
 道路很容易行


 此處會有車路, 有政府車
 向左便是深井方向, 仲有個多小時才落到深井

 回到我們平時熟識的大欖郊野公園了

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。