2019年2月16日星期六

荃元古道(半段行) 荃威花園~清快塘~深井

今日中午12時左右開始行, 用了個多小時上到石龍拱大草坪, 舖了地墊休息一下, 吃點東西. 再起行往清快塘方向慢行, 落到深井4:15pm左右.
用了四小時, 都幾攰, 今日雖然只是二月, 但天氣好熱. 人和狗都行得稍為辛苦.


























我哋今日一落車即看見樹上有很多松鼠, 由於在排水渠旁邊, 無人滋擾佢哋, 松鼠好自在地跑來跑去.

差不多有兩年無上荃元古道了, 今次我哋無揸車, 搭的士在( 安逸街) 荃威花園F座落車, 比起在港安醫院起步, 行少d梯級.
如果唔怕司機鬧, 叫佢經灣景花園上, 在下花山落車再行少d梯級, 不用由於係單程路, 可能要避大車, 我哋自己揸過一次. 車泊在下花山 (南) .

一上山, 我哋發現咗一條小徑, 就是左邊那條, 兜少D路. 








一開始不能放帶, 有放養村狗, 不過今日見唔到佢哋, 唔惡的, 但會跟狗. 

一開始荃灣的景觀已好廣濶


小朋友都適合行

這樣的景觀難怪咁多人行

青馬橋景觀

上面涼亭便是石龍拱

行到石龍拱只需個多小時

在這個草坪休息下

起步往深井

路都好容易行, 不過一直要落樓梯, 如果由深井/元朗過來便是一直上

回到我哋熟悉的大欖郊遊徑範圍

田夫仔營地

阿囡好叻啦, 12歲仲好行得, 不過今日太熱了, 有些吃力

上背囊休息下啦

去到清快塘啦, 買了一樽水和冰凍黑樂. 我哋帶咗2支800ml 水都唔夠呢. 

開始落深井村啦

見到嘉頓麵包

深井新村

到啦到啦, 下面便是深井


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。