2013年9月20日星期五

跳水樂

今天是中秋翌日假期, 原本擔心橋嘴島會擠滿人, 但颱風又迫近, 如果今天不去, 很可能星期六日天氣會變差.

十點多到達橋嘴島, 人不算太多. 但水沒有上次清澈, 時有大浪, 但都算ok游到.

今日傻妹竟然大膽跳水, 之前都要我推佢羅友仔


跳過一次便愛上了跳水, 按也按不住她


有好幾次我們想在水中央浮下水, 望下天空. 但馬莎卻要 jump


可能你們的狗狗跳水很平常, 但我個囡係細膽妹,她肯嘗試, 我很欣慰呢 ! 
情況尤如當年她由怕水, 被我捉她每個星期游, 
直至去到沙灘會開心自己跑落水, 不簡單了.
有片呢 !

 

用IstaVedio edit 了新版本, 配了是我最愛的歌.







沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。